Thursday, October 11, 2012

FEMME VITA


In order to conceive, aku consume jugak pelbagai produk dari catalyst. Antaranya Virgin Coconut Oil and Femme Vita.

Alhamdulillah, effect Femme Vita terhadap badan aku sangat baik.

Dalam lebih seminggu consume Femme Vita, aku period. Dan keadaan period aku adalah sangat mengejutkan sebab yang keluarnya darah berwarna hitam dan berlendir. Sorry kalau my word is so disgusting tapi itulah realitinya. Aku susah hati juga tapi aku kuatkan hati dengan memberitahu itu semua darah kotor dan benda-benda tak elok yang berkumpul dalam sistem peranakan aku.

So far, semua produk catalyst berkesan untuk aku termasuk VCO, Collagen dan sebagainya. Jerawat yang membengkak sebelum ni pon dah surut. Yang tinggal hanya kesan parut....

Sabar. Tak semudah yang disangka untuk kelihatan cantik kan?

No comments:

Post a Comment