Tuesday, September 4, 2012

MY FIRST ATTEMPT

At last, aku beranikan diri untuk cuba berurut. It was on 1st September. Berurut kat Pontian dengan  seorang nenek yang juga ex-bidan. Tapi dia dah tak berapa kuat sekarang ni. Kalau setakat urut perut tu dia ok la.

Nenek tu cakap, rahim aku terkedalam sket. Atau dalam bahasa saintifiknya aku rasa reintrovert uterus.

So, how I feel?.

Frust dan pelbagai lagi perasaan yang bercampur baur. Tapi biasalah, heroin mana boleh nangis. I have to be strong and do something.

Aku search internet tentang RU ni. Most of articles said that RU BOLEH PREGNANT. Thats mean, aku mampu untuk melahirkan zuriatt untuk suami aku. Cuma cara, masa dan keadaan je perlu ditentukan.

Berbalik kepada cerita nenek, nenek tu cakap elok datang berurut dengan dia elok2 habis period. But, I am at Miri. Kat Miri pun aku dah survey bidan-bidan yang dipercayai.

Tengoklah macammana nanti.

No comments:

Post a Comment